Wednesday, September 14, 2011

[ benda yang aku asyik dok teringat ]

akhirnya. apakah benda yang aku asyik dok teringat 2? hint untuk ncik M belikan sebagai hadiah. hehe.

sebenarnya bukan teringat yang baru tapi teringat yang lama. teringat pada kamera pink kesayangan aku yang rosak sebab terendam dalam air. macamane la boleh terendam? adik bongsu aku yang rendam. huhu. dia autisme jadi memang tak tahu apa, silap aku la letak sepah-sepah.

dia ambik dari handbag sebenarnya. T_T

kami dah pergi sony centre tapi mereka cakap rm400-rm800 kos untuk baiki. jadi lebih baik beli baru kan. ikutkan sayang sangat sebab kamera ni tersangat la cantik lagi. pakai 2 tahun je. takde kesan calar pun tau. gambar-gambar dalam belog pun guna kamera ni dan beli hasil simpanan duit gaji tapi simpan je la buat kenangan. beria tampal dalam vision board nak kamera sony. dulu tak kira gambar cantik ke tak tapi yang penting cap sony. tahape-hape je aku ni. hehe. 


T77. kamera pink yang sangat sedondon dengan lappy pink aku. sampai orang ingat aku suka pink. hehe. sebenarnya model ni takde merah, yang merah mahal sikit. ni je aku mampu buat masa 2. ngeee.

ncik M punyala belikan aku blackberry, kononnya 2in1. sebab handphone lama rosak dan ada kamera jugak. dia pesan takyah beli kamera digital baru dah.

baekk.

tapi 4bulan je, kebetulan 30haribulan jugak 2. hehe.

tuptup untuk hadiah hari jadi ke 26, aku beri hint asyik teringat kamera lama tapi sebenarnya sebab nak kan kamera baru. aku lebih seronok guna kamera digital ni daripada kamera handphone. alasannn! ncik M geleng kepala dulu tapi dia belikan juga sebagai hadiah. siap tolong survey kan untuk aku. yeahhhh sayang dia! :P

dah dapat ke kameranya? jawapannya dah tapi update lain la. :D





No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...