Thursday, September 8, 2011

[ orang lepas kawin suka EL?]

haha tajuk tak ingat. 2 ayat puan tuan masittah. :P

harini aku EL lagi. tadi pepagi rasa macam tak sihat tapi sekarang rasa cergas la pulak. mentang-mentang banyak cuti, bos pun baik. ngee. sejak akhir-akhir ni pun pergi kerja pun macam malassss betul buat kerja, mungkin mood cuti tak habis lagi kot. memang hari-hari malas. pelik betul haha.

k,la update sikit je. kesian kat belog sebab seminggu lepas tak berupdate ape. update sikit pun jadi la kan. ni nak keluar jenjalan dengan ncik M. kantoi ncik M pun cuti. :P

k, bai.

3 comments:

Mimie said...

kesimpulannya isteri akan automatic EL bila suami cuti...kan..kan.. ;P

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

hahah...btol2..:P:P

[s.u.r.i.a] said...

mimie : pandai awak buat kesimpulan. :P

ross : kannn. :P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...