Friday, September 9, 2011

[ 26 years old me. husband. hilton pj ]

harini rasa cergas lebih biasa la. sebab dah hari jumaat. :D

ok. hari ini masih belum terlambat untuk ucap selamat ulangtahun hari lahir aku ke 26 tahun 11 hari. alhamdulillah. antara ulangtahun paling bermakna dalam hidup aku sebab aku dapat suami yang semakin hari semakin memahami aku. eceh. sayang sangat kat dia. haish rindu dah ni. hahaha.

dan juga kebetulan raya pertama kami suami isteri jatuh pada tarikh yang sama. disebabkan petang raya adalah acara bebas jadi ncik M cakap petang boleh keluar jenjalan, dia suruh pakai je baju raya sedondon kami. hehe. dia cakap mungkin celebrate birthday aku kat hotel yang dekat-dekat, samada Marriot Putrajaya atau Shangri La Putrajaya je. sebelum 2 kami jenjalan area damansara dulu sebab nak survey hadiah untuk aku. ncik M tak tanya pun nak hadiah apa tapi aku yang cakap. hahaha. sebenarnya bukan cakap apa pun cuma masih otw 2 aku cakap aku nak kan sesuatu. asyik dok teringat je. saja beri hint kan. hehe. ncik M selalu cakap 2 la ayat standard aku 'asyik dok teringat je'. kalau dia ajuk cakap macam 2 comel sangat dia. gerammm hahaha.

ok cukup! tapi hadiahnya tak beli lagi cuma survey je dulu. dan otw balik, ncik M tanya samada aku dah decide nak hotel mana? aku cakap Hilton, PJ sebab dah dekat hahaha. sebenarnya kami pernah pergi sana cuma tak masuk restaurant dia. beria cakap pada ncik M tempat dia cantik. ncik M on je, birthday girl la katakan. so layan gambar. :D



masa ni memang tak ramai orang. ada orang pun bukan melayu, kami je melayu tak pergi beraya. :P

opera cake. sedapp! ni ncik M yang pilih. kek ni aku habiskan sorang, ncik M makan sesudu je.


french bagutte. ni menu ncik M.

lamb chop. ni menu aku. sejak dah kawin baru aku pandai makan daging kambing, ncik M yang ajar. sekarang tak payah tunggu ajar dah. hehe.


my kesayangan. dunia akhirat. insyaAllah. :D



dan birthday girl. isteri orang yang sudah berumur 26tahun. sekejapan je, kalau angka 25 macam muda lagi hehehe. doakan dia jadi isteri solehah, comel-comel selalu, kurangkan perangai degil, tak malas-malas kerja dan cecepat dapat baby. amin. :D
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

ok senyuman ni tak lebauuu. :P




2 comments:

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

waduh..kek tu nampak lazatt.....happy Belated birthday dear

[k.u.y.a] said...

thankyou ross. kek 2 cedap sangat!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...