Friday, September 9, 2011

[ anting-anting cantik dari uncle wahchan ]

hadiah pertama-tama yang aku dapat ialah dari my PIL. raya kedua ikut dorang beraya di melaka dan raya ketiga sebab dah tak tahu nak berjalan raya mana my PIL ajak beraya kat midvalley pulak. hehe.

sebenarnya sebab bapak mertua ku mahu tukar baju di kamdar ada rosak sikit. makan-makan, jalan-jalan lepas 2 singgah Wah Chan kejap sebab bapak mertua ku ada urusan sikit. sambil-sambil 2 mak mertua usha cincin walaupun baru dapat sebelum raya. aku pun tumpang usha jugak. hehe.

kemudian dah nak balik tersangkut lagi sebab adik ipar berkenan dengan anting-anting dekat situ. mak mertua suruh aku pun pilih untuk hadiah hari lahir sebab tak tahu nak belikan apa untuk aku. haish segan la pulak. sah-sah banyak pulak bapak mertua kena bayar. asyik kena pow je hehe. last-last mak mertua aku sendiri yang pilih. haish. :P


ni anting-anting nye. balik-balik terus tunjuk pada ncik M. dah lama anting-anting tak bertukar. seronok jugak dapat pengganti baru. :D

hadiah dari ncik M apa pulak? alaaa hadiah yang aku asyik dok teringat 2. :P

2 comments:

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

untung la ...mak mertua cayang ..hihi :) :) :)

[s.u.r.i.a] said...

yeke? kita pun kena cayang mak mertua jugak 2. hehe.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...