Wednesday, September 14, 2011

[ studio wanita hari ini ]


macam studio wanita hari ini tak? aku la pengacaranya. hihi. sebenarnye ni dekat lobi ofis je pun. hehe. meriah kan? sakan kami posing sebelum pergi majlis aidilfitri terbuka ofis. aku makan punya banyak sampai kakak ofis cakap perut aku besar banyak ruang. haha. aku sorang je boleh makan lemang dengan rendang daging, kepok lekor, nasi beriani kambing, nasi bukhari kambing panggang, laksa johor dan sirap bandung air kelapa yang sangat sedap. semua habis ok. jam 3 lapar balik. memang tak rugi bawak pergi makan kan? hahaha.

geram tengok kerusi merah 2. rasa nak bawak balik! :D




2 comments:

haya said...

cantiknya baju kamu! :)

[s.u.r.i.a] said...

thanks haya! beli kat butik baju cotton 2 la. :P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...