Sunday, November 8, 2009

[ kemunculan kembali ]

tension!! geram!! semua ade. dh lame rase nye aku xupdate blog, sejak ade org ceroboh ari 2. dh naik fed up nk ngadap blog ni. aku xkisah klau dia nk bace blog aku tp klau nk komen yg bkn2 & cemar nye aku nye chat box 2 mmg leh wat aku hangin 1 badan. aku dh xske kehadiran dia. aku dh tukar url baru kpd kuyakuniya. aku mmg nk gune url ni dulu. aku pn dh tukar nme suria's diari'- kpd hananonioi. bahase jepun yg memberi maksud bau bunga. tajuk sebuah lagu band jepun, mr children. klau dia betul2 cerdik je dia akn jmp blog aku ni, huh! nk marah je rase. isi kandungan blog rse nye xde ape yg akn berubah. tetap diari hidup aku yg simple ni. aku bkn la pemikir yg berat2 aku hnya penulis blog yg nk mengingati setiap detik hidup aku.


:: banyak gambar yg lepas2 aku nk post kt dlm blog, rasenye aku xrajin ::

2 comments:

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

sabo..sabo..jangan marah2 dear..nanti cpat kedut...hihi :)

[k.u.y.a] said...

x marah la. syg je. hikhikhik.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...