Monday, November 16, 2009

[ knape xpaham? ]

knape la lelaki & perempuan ssh utk saling memahami? adakah lumrah alam mmg d takdirkn begitu? ape aku patut wat utk dia paham aku? xkan bgth je ape aku rase. tau2 hal remeh. aku lebih sanggup b'diam. xbalas msg2 dia. sbb bg aku 2 je care aku nk tunjuk kan yg dia dah wat aku kecik ati. dia xpaham2 ke? @ wat2 xpaham. ke aku je yg terlalu mengade2. hal kecik pun nk ambik ati. biase la 2 kan??


:: kadang2 kesian tgk dia tp sape suh wat aku mcm 2. huh! :

2 comments:

Mawar_berduri said...

hai...tak abis2....hihihihi...sabo ye... ;) ...lelaki ni memang susah nak faham...tapi kadang2 saje buat2 x paham ...

[s.u.r.i.a] said...

2la prempuan. ngeh2. nk kena bnyak belajar dr org bpengalaman mcm ross. hehe.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...