Friday, November 20, 2009

[ tag dari ross ]


1) Write five (5) interesting facts about the person who gave you this award

** same2 sukekn warne merah.
** sangat suke melukis sampai penuh lukisan & tampalan d bilik asrama dulu.
** sangat comey tika menolak jari telunjuk ke pipi nye yg gebu sambil b'cerita.
** sangat jiwang menulis surat & kad2 ucapan yg d buat sendiri pada bekas orang dia kasihi dulu.
** kini tunangan orang. huhu.


2) Jot down ten (10) interesting facts about yourself or your hobbies

** giler kaler merah.
** cepat sangat kecik ati n then ofcos la merajuk.
** suke giler2 kat budak kecik sebab dorang ni comey je.
** memandu si comot merah adalah terapi t'baik dari segala tekanan.
** pantang tgk baju cantik2 yg dah b'kenan, wajib beli klau x asik teringat.
** lappy, kamera, hp & handbag yg aku syg adela kaler pink. uik pink??apakah??hehehe.
** hobi kacau orang, wat orang latah & wat orang gelak. hikhikhik. ^_^
** klau ade mase t'luang suke tido, blogging, jenjalan, bace novel n ...... .
** senyum adela ubat segala penyakit. huhu.
** sangat sygkan mak, family, 'dia', kwn2 & ofcos Allah s.w.t.

3) Pick your ten (10) most deserving recipients and describe them

follower pun xramai. huhu. so, aku arap follower yang ade dapat jawab tag ni.
** mimie
** layaleya
** mamaharraz
** cheqna
** sape2 saje yg sudi. time kasih.

4) Leave a comment on the recipients' blog to tell them they've been tagged

pas siap ni aku anta la.

5) Paste the award badge in your sidebar

aku ade terima 1 je dari fahiya. nnti aku letak la kt sidebar blog aku.

:: xkisah la xramai follower pun asalkan ade juga org sudi bace ::

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...