Sunday, January 31, 2010

[ langsai sudah kepinginnya ]

akhirnya. dapat juga lunaskan keinginan melampau terhadap kek chocolate indulgence original made by secret recipe. kena tunggu ari betul2 bertenang baru boleh menikmati dengan sepenuh jiwa. hehe. terima kasih tak terhingga buat ncik M tersayang kerana sudi memenuhi 'kepingin' aku ni. kek ulang tahun ke ni sayang? hehe. sanggup ambik cuti sehari semata2 nak temankan makan. terharu d watnye. huhu. almaklum la, aku cuti 3ari. ari2 2 juga dia keja.

makan comot. :P

kali ni memang aku terer menangkap pic. ngam2 masuk frame la. hehe. tangkap pic candid dia. xmoh kacau dia makan. berselera sungguh la katanya. dia je makan sebab dia sedang diet. hahaha. aku nak makan kek je. 2 tujuan utama. sedangkan aku selamba je suruh dia suap. pandai betul dia menyuap sampai jatuh2 la sudu. hahaha. xpe2. waiter kat c2 sangat peka kalau sudu jatuh, dengan pantas terus datang gantikan sudu baru. hehe. :P

aku dengan muka girang kononnye sebab baru dapat makan kek. berbual sakan sampai waiter datang bawak kan bil. haha. niat halau dengan cara terhormat 2. rupa2nya kami adalah pelanggan terakhir. kedai mau tutup la. hehe. ncik M cakap boleh datang cni lagi. ^_^

:: ncik M sedang gigih kumpul pamphlet rumah. ::

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...