Thursday, January 7, 2010

[ hati ku sedia kecil ]

ketidakpuashatian mengenai pengupgredan jawatan PA d dalam surat khabar aku cerita kan pada ncik M. dia memang pendengar yang setia & pemberi respon yang baik. minta aku paste kan link pada dia. cuba curi ruang sekejap untuk membaca walaupun sesibuk mane pun dia. memberi pendapat, fakta sepanjang2nya menyokong tindakan pengupgredan. aku xpenah gundah sorang2 sebab aku tahu dia ade. bukankah ianye perasaan yang bahagia untuk aku? ingin aku katakan yang aku memang sangat bahagia. bahagia dia ade d cc aku. aku x sorang2.

cuma kadang2 je dia terlalu sibuk dengan kerja, bisnes dia. aku sangat2 rindu kan dia sebenarnye. agak2 mase aku rindu dia, dia ade mase x nak igat aku?? mmm. ntah2 boleh lupa. memang patut aku terasa. huhu.

:: aku nak tido awal. :( ::

1 comment:

haya said...

awk pun ada rasa cmni jg ye.. igtkn sy sorg je rasa cmni dlm relation. sonok tgk awk hepi skrg being a wifey. nk jg rasa hepi cmtu Y__Y

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...