Monday, January 4, 2010

[ kaca mata cinta ]

entri sebelum ni menunjukkan aku yang konon nye serba baru termasuk la spek mata. spek mata ni memang sangat2 special. ada sentimental value nye kerana d sebabkan aku mengadu nak beli spek mata baru, ncik M tawarkan nak temankan aku beli dan d sebabkan tu jugak la akhirnya kami bertemu. kami g The Mines je sebab c2 la tempat aku selalu beli contact lens. oleh sebab spek ni xleh siap dalam sehari, aku kena ambik hari lain. ncik M dah offer nak teman kan aku ambik sabtu lepas. d c2 la pertemuan kedua berlaku. aku memang kena cukup berterima kasih la pada spek mata ni sebab mempertemukan kami. hehehe. :P

aku ni nak kata rabun, mmg rabun la. rabun yang merbahaya kalau xpakai spek@ contact lens masa memandu. mak aku kalau tengok aku pakai contact lens depan dia, memang dia cukup pantang. bebel sepanjang2nya, dia cuma risaukan mata aku. yela takut kuman@ aku xpandai jaga mata. dulu, mak aku ada bagi 1 spek mata old scool sebijik macam aku baru beli ni tapi hilang dalam rumah. nak kata orang curi, sape plak nak curi kan. aku pun pelik. 2 yang nak xnak aku memang nak beli baru dan kalau boleh sebijik la. spek mata lama aku dah kurang power, time belajar punye. dah bape kurun dah 2 duduk je dalam keta.


spek mata ni. setelah d senarai pendek oleh aku. murah2 sudah. akhirnya spek mata lee cooper yang comey ni pilih oleh ncik M. dia puji aku nampak cantik dengan spek ni. aku mula la.*blushing**kembang hidung* dengar dia puji. hahaha. walau dia puji macamane sekali pun, aku bukan sentiasa nak pakai spek ni pun. buat syarat je. aku still akan pakai contact lens. depan mak je nanti aku berlakon sebab aku nak jaga hati mak yang ada satu 2 je. ^_^

:: dulu pun dia pakai spek old scool, comel. ::


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...