Friday, January 15, 2010

[ aku seorang polis ]

tarikh : 14 januari

via : ym

suria (11:33 PM): abg..

malek faisal (11:35 PM): ye syg

malek faisal (11:35 PM): ada ape nak bgth ke tu

suria (11:35 PM): abg betul ke nak jaga su?

malek faisal (11:36 PM): betul la

malek faisal (11:36 PM): abg nak jaga su

malek faisal (11:36 PM): bole?

suria (11:37 PM): xmoh talian hayat ke?

suria (11:37 PM): mm sebab ape abg nak jaga su?

malek faisal (11:39 PM): mm takyah talian hayat

malek faisal (11:40 PM): su rasa

suria (11:41 PM): su rasa?

malek faisal (11:42 PM): su rasa sbb ape

suria (11:42 PM): mane la su tahu

suria (11:42 PM): su bukan nye boleh bace hati abg

malek faisal (11:47 PM): sbb abg sayang su

suria (11:47 PM): orang lain abg xsayang?

malek faisal (11:49 PM): mm tak sama

malek faisal (11:49 PM): bila sayang su

malek faisal (11:49 PM): hidup abg tak sama mcm dulu

suria (11:51 PM): knape xsama?

malek faisal (11:51 PM): su ni

malek faisal (11:51 PM): tanya mcm polis pula


tu dia.. xpasal2 d panggilnya kita polis. sukasuki dia je kan. sejak dia suarakan pada aku samada aku sudi ke tak kononnya langsung tahun ni juga, aku memang senyap jela. baru aku nak memberanikan diri tanya soal2 hati ni. dia dah panggil aku polis. hish2. cik abang oii, cik polis ni juga yang awak sayang tau. huhu. aku perasan lelaki memang macam 2 la. kita punya la luahkan rasa hati, perasaan kita sepanjang-panjangnya. gubah ayat baik punya. rasa macam isi hati ni semua la nak bagi tahu kat dia. tapi dia? tanya 10 patah jawab 1 patah. xde nak kembang2kan isi. markah pun xdapat penuh tau. huhu. niat kita cuma nak paham dia je. kita ni takut perasan sendiri je. nama pun perempuan kan.


:: dia minta cari hari untuk jumpa k.chik & husben jugak marissa. ^_^ ::

3 comments:

Mimie Haszmiza said...

amboi.. amboi...
bukan main lagi..
heheheh...best2.. romantika de amour
alaa sue, laki mmg camtu..
suka ptg mood..kalau time kita die nak suruh hurai panjang2.. bila time diorg sepatah je jawapan..

[s.u.r.i.a] said...

kan mimie kan. letih mak cik tau. huhu. lgpn ncik M ni mmg spesis xjiwang langsung. boleh kire dia cakap rindu kat su. asik kita jela yg beria2. ni pun nak mogok dari cakap rindu kat dia. boleh plak mcm 2 ek?hehe. nak tgk dia macamane. ni la satu2 lelaki yang betul2 susah su nak bace hati dia. susah2 yang buat su suka nak kejar. kuikuikui. :P

mawar_berduri said...

haish..... ntah2 Su kawen dulu dari Ross....Uwaaaa...tak aci ...huhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...