Monday, January 11, 2010

[ majlis pertunangan adik ipar ]

tajuk macam pertunangan adik ipar sendiri je. hehe. sebenarnye majlis pertunangan adik ipar lelaki kak chik aku sabtu lepas. aku kena kerah untuk hadir oleh mak ngan kak chik. sorang2 driving g wangsa maju. gigih gak la, nama pun single kan. ahaks. adik ipar kak chik yang sebaya dengan aku. dorang ikat 6bulan jadi lebih kurang bulan6 majlis kawin nye. sori la xde gambar dorang, xberkesempatan. huhu. gambar tukang angkat dulang dengan putri marissa yang sangat comel dah kire cukup la 2. ngeh2.

5 dari 7 hantaran pihak lelaki yang d gubah indah oleh husben kak chik. dia sorang je buat ni. memang bakat terpendam betul. aku mula dah nampak2 sape yang bakal gubah hantaran aku nanti. gatal ke ape ni??. abg rafiq dah bagi green light, bila2 dia on je. siap tanya bila 'ehem2' nye nak datang umah. huhu.

malam 2, osmet aku sorang ni balik2 dating je tetiba tunjuk baju untuk bertunang. dia baru beli. uik, nak bertunang dah?? huhu. lin kawin bulan2, budak sorang ni bertunang gak bulan2. mungkin majlis kawin bulan12. perbualan hanya berkisar mengenai hantaran, tema. bertukar2 pendapat mengenai majlis. mula aku terasa terpencil. huhu. aku nak bawak diri kat mane ni? arrghh!! persekitaran membuat aku terasa sedikit tekanan. xpe2. cool.. relax cik su jangan menyerabutkan minda anda. ^_^ (senyum dalam keterpaksaan)

:: baju putih lagi, xmoh aku. ::

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...