Monday, January 4, 2010

[ semua baru ]


arini isnin pertama keja d tahun baru 2010. cukup bersemangat memulakan tugas dengan baju baru, tudung baru, spek pun baru tau. semua nya untuk memotivasikan diri untuk lebih gigih bekerja. konon. hehehe. ade cite d sebalik spek baru ni. cite bunga2 punya. next punya entri aku cite. :P

semalam, sedang rancak kami chat d ym tentang topik bilangan anak, cite anak kembar, nama2 anak kembar (makin serius topik2 kami). terdetik untuk aku bertanya mengenai hubungan kami. begitu serius bercerita macam kami nak nikah besok je kan? huhuhu. aku bertanya,'adakah kita sepasangan kekasih?' sebab kami xpenah declare ape2 secara rasmi tapi rase nya soal hati, sayang dah berpuluh kali kami kongsikan. aku bukan ape, aku hanya nak kan kepastian. jawapan ncik M, 'mestila kita pasangan kekasih'. *blushing* 'kita ambik tarikh first kita jumpa 2 sebagai tarikh declare kita'. means, 27 Disember 2009! aku paling suka nombor 2, nombor 7 & nombor 30. sebab no plat keta aku, 2127. birthday aku, 3008. birthday ncik M, 0312. tarikh kenal ncik M, 3012. tarikh kami declare=1st time jumpa, 2712. jadi tarikh kawin kena ade kaitan dengan nombor2 2 juga. ^_^

:: sebut pasal kawin tetiba rase takut. huhu. ::

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...