Thursday, January 28, 2010

[ marissa & facebook ]

kak chik dah bape kali asik tanya bila nak jumpa marissa. aku tahu dia rindu nak bergosip dengan aku. aku pula memang rindu kat marissa. lebih2 lagi bila kak chik cakap marissa dah pandai merangkak. cepatnye dia besar.

kalau dah lepak umah kak chik. aku sedia tahu. memang dia akan minta lappy nak berfacebooking. aku jangan mimp
i la nak dapat pegang lappy. keja aku layan marissa. kata dia, 'aku dah hari2 buka facebook.' baik. mama leka kejap, laju je tangan marissa. abis d pukul2nye lappy mak uteh dengan tangan dia yang mulus 2. marissa pun nak berfacebooking ye. semakin pandai buat ekspresi muka. budak2 sekarang memang cepat bijak. eeee geram mak uteh dengan marissa tau. nasib baik comel macam mak uteh. ngeh2.


**gambar kurang kualiti. henpon cap ayam
.

:: setiap kali dengan ncik M mesti kak chik cal. kebetulan. ::

2 comments:

mawar_berduri said...

tomeinya marissa....tapi tak de rambut agi ke dia Su ??...ahax

[s.u.r.i.a] said...

lepas bercukur botak rambutnye pun suam2 kuku je nak kuar. dia ikut papa dia masa kecik2. hehe.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...