Thursday, January 14, 2010

[ berat-makan=kurus? ]

pepagi lagi ncik M dah menimbang berat. mengadu yang berat dia makin bertambah. xkan makin senang hati kot bila dengan aku?. huhu. sungguh perasan. dia sungguh-sungguh nak diet. nak kurangkan makan katanya. cukup ke kurang makan boleh kurangkan berat badan?. aku pun xtahu sebab aku xpernah diet. al maklum la, badan ni makan banyak mane pun macam 2 je. lagi pun aku gastrik, jadi xmoh la sengaja cari bala. paling berat pernah aku capai 50kg. xdapek la nak nolong cik abg oii. tolong beri sokongan boleh la. huhu. berat dia naik mendadak selepas dia balik jepun. 7bulan dia menganggur duk rumah je. kerjanya makan tido. kerja paling seronok 2, mane xnaik berat. xmoh kerja sebab xmoh pakai tie g kerja. iii macam 2 pun ade ke?. nasib pulak sekarang mau kerja. hehe. tetiba teringat dulu pernah dia bagi tahu, takut sampin nak nikah nanti xmuat. hehe. ok2. salah satu perkara yang boleh memotivasikan diri untuk kurus. ape2pun abg tetap comel dalam hati su, cehwaahhh. chaiyok2 ncik M. ^_^


:: sakit belakang datang balik, arghh!!. ::

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...