Sunday, January 3, 2010

[ 1st picture of him ]


ncik malek faisal, satu2nya buah hati pengarang jantung aku. waa jiwangnya. hehe. gambar pertama dia yang aku tangkap dari kamera sony aku (kamera hp xde langsung). mase ni pun dia sedang leka menunggu aku g toilet. tapi dia perasan gak aku tangkap gambar dia. ni kira gambar terbaru la sebab gambar yang aku ada semua jambu2, gambar muda2 dia. ni pun selepas perjumpaan kali kedua. d ulang sekali lagi, perjumpaan kali kedua ok. masa perjumpaan pertama dulu, aku dah keluarkan kamera dah tapi simpan balik sebab lidah aku betul2 kelu nak berkata. rasa malu sangat2. Tuhan je tahu perasaan aku masa 2. bila ingat2 balik macam rugi je. dahla firstime dulu bukan main smart lagi berkemaja kelabu cuma xde tie je. hehe. xpe2 kali ni kemeja korporat maybank warne merah lagi(dia bukan keja maybank pun) aku tengok dia pakai baju merah je, senyum sampai ke telinga. hehe. :P


:: chubby + comel = tetap syg. :P ::

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...