Wednesday, August 10, 2011

[ 5S, saya sayang sangat semua sekali ]


2 yang sayang nak buang sebenarnya. Hihi.

adeh! Ofis aku baru nak buat 5S. Harini baru nak buat sesi sisih menyisih ni. Takde nak sisih apanya, buang je semua. Orang kerja gomen tahu la 5S apa. Ya Allah, bulan-bulan puasa ni tak cukup oksigen aku rasa. Rasa nak pitam aku duduk kejap.


Korang tengok la tempat aku. Korang nampak kosong ke bersepah? Hehe. Banyak sorok sebenarnya. Hahaha. Nampak tak bawah 2 ada kotak coklat? isinya barang-barang dari pejabat lama nak kena bawak balik rumah. Ada macam-macam benda dalam 2, cenderamata bagai la sijil-sijil aku semua dalam 2. Belah kanan ada kabinet besi dan kayu, penuh minit mesyuarat dari orang lama lagi. Buka laci nampak kertas, buka laci nampak kertas. Memang nak kena lempor je semua. Ni belum bilik bos lagi, takde orang lain nak tolong buat. -.-"

3bulan je dorang bagi masa, bulan ni dah kena abis sisih. Adoyai! Kawan-kawan yang dah buat 5S sila bagi tips. Kasihani la kawan kamu yang comel lagi sedang puasa ni.


Sent by DiGi from my BlackBerry®9780 Smartphone

2 comments:

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

huhu...masa baru nak start memang sakit sikit ...tapi lame2 o.k ..kna maintain je ... chaiyok2 Cik Su , Kementerian saya dah 2 tahun dapat Sijil 5s dari MPC :)

[s.u.r.i.a] said...

awak takpela, awak kretip. bab-bab lukis-lukis, gunting-gunting guna kertas warna awak teror. macamane la saya nanti ni. adoyai.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...