Thursday, August 25, 2011

[ MYEG, syoknya raya 2011! ]


syoknyeee raya lagi 4hari jeeeee. hehe.

aku baru je join MYEG, syoknya raya 2011. cuma upload gambar, isi maklumat negeri, no kad pengenalan dan letak caption. kalau bertuah dapat duit raya rm200. tak salah cubakan. pemenang akan diumumkan 4 september 2011. so cepat-cepat! mana tahu MYEG pilih aku sebab jadi pelanggan tetap dia nak renew road untuk 3tahun berturut-turut. berharap. hahaha.

ni la gambar aku. blur nak upload gambar apa sebenar. jadi aku pilih gambar ni, raya tahun lepas. pakai baju kurung masa merisik sebab aku kan takde baju raya. :P

di bawah pondok usang buatan arwah abah aku. alfatihah buat arwah abah.

bos pun dah bagi duit raya, kuih raya dan boleh kerja separuh hari esok. yahooooo syoknya raya. :D




2 comments:

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

Selamat hari raya dear ...
kalau ada salah silap harap dimaafkan :) :)

[s.u.r.i.a] said...

sama-sama la kita ye. hehe.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...