Monday, August 15, 2011

[ saya banyak happy! ]

Malam tadi sampai rumah lewat terus harini rasa macam tak cukup rehat. *Huargh* Ops tutup mulut! Tapi kerja tengah banyak ni. Huuu. Apa-apa pun dalam penat-penat aku tetap happy! Kenapa?


Pertama, baju sedondon raya kami sudah dapat. Yeah!

Kedua, surat pembatalan potongan gaji bayaran balik pinjaman PTPTipuN sudah dapat. Yeah, yeah!

Ketiga, bonus sudah masuk. Yeah, yeah, yeahhh!

Keempat, ada 4 Buffered Earnings yang masih setia. Yeahhhhh! (nak jugak letak kasi banyak sikit hihi)


Dan. Kelima,




Akhirnya semalam dapat jugak makan bubur lambuk asli dari kampung baru. Yummehh! Tahun lepas bos lama bagi tapi bos baru dok shah alam la pulak sooooo thankyou kak nik anak jati kampung baru kerana tolong ambik kan. Sayang dia banyak-banyak! Heee.

K, nanti update lagi. :D


Sent by DiGi from my BlackBerry®9780 Smartphone

2 comments:

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

patut tajuk saya BANYAK happy ..hihihi sebab bnyk benda yang di list tu :P

[s.u.r.i.a] said...

wokey? su terus tukar. haha.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...