Thursday, December 17, 2009

[ aku & meja ofis ]

saje. pic aku konon nye sedang khusyuk ngadap pc. nak tunjuk meja kerja aku. ckup la tunjuk separuh je. tunjuk penuh kag pengsan plak. bilik aku xdeco ape2 sebab aku xde mase untuk wat semua 2. aku xkuasa nak ambik waktu cuti nak menghias bilik. meja aku sentiasa penuh dengan surat. surat kat bahagian aku ni macam xtahu berhenti. tika aku menaip post ni pun surat setinggi pc menunggu untuk d rekod. sebab bos outstation, aku sedang bermalas-malasan. dah mood nak balik kampung petang ni. hip hip horey!! 3 hari bercuti akan d penuhi dengan majlis kenduri kawin. adoii!. alangkah besh nye klau d penuhi dengan majlis kenduri kawin aku ke. lalalala. sungguh berangan. huhu. dah 2tahun lebih aku duduk meja ni sebab lebih setengah tahun aku jadi PA pool. aish, tetibe teringat yang LNPT aku xbertaip lagi. bila plak aku nak wat ni?mm..nanti2 la. bos aku memang sangat baik tapi agak low profile. kadang2 aku xtau bila time marah dia sebab aku xpandai nak jangka emosi dia. nampak cool je dia. arap2 markah aku tahun ni memberangsangkan. huish, seram sejuk plak keluar perkataan 'berangsang' ni. hikhikhik. :P

aku xtahu sampai bila aku akan berada d tempat ni. paling lame mungkin 5tahun sebab aku dah berangan nak posting obersea la. terbayang macam2 negara yang ade 4 musim. salji, sejuk, bunga warna warni. bergambar sakan. sangat besh. ^_^ xsalah kan aku berangan. kalau jodoh aku kuat dengan ncik M, dia dah beri green light untuk posting obersea. bumi jepun dia dah jelajah. bila kah peluang aku? mm kalau posting jepun pun ok gak. aku dah ade translater. :P

:: minggu ni d ofis aku d ganggu jantan gatal. huh! ::

2 comments:

Mimie Haszmiza said...

sy nak ikut..
hihih
tapi sy tanak pg jepun..
sy nak gi paris ;P
sue nape erk, bile awak update pos baru, sy tak tau.
pelik..pelik.. slalu ade kuar ..
hmm tu pasal lame sy tak komen.
sbb tak perasan..

[k.u.y.a] said...

awk g paris, nanti dah pandai jenjalan sane leh bwk su plak. ngeh2, sungguh berangan. :P
*mungkin sebab su wat private kot, 2yg xkuar. rajin2 nanti su tukar url la. leceh betoi private2 ni huhu.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...