Tuesday, December 22, 2009

[ mengarut yang indah ]

cbuk ke arini?

arini tak sibuk, tp system slow.
nak create user account pun website hang..

meh cni nak pegang mouse plak. hehe.

uik, tu tangan saya ye. mouse kat sini..

opss sengaje. lalalala.. :P

huhu.. tak lepas lak tu.

hehe. sy acah je.
sy dah pegang2 mouse td, system dh ok x? hehe.

suria pegang tangan saya tu, bkn mouse. :P

pelik. ia hanya melalui email. ia xbersuara. xnampak perbuatan tapi aku tak henti2 tersenyum sebabkan dia. naik merah dah rase nye muka ni. sape2 nampak pun boleh cakap aku giler. giler sebab seseorang. dia memang selalu mcm 2. suka membayangkan keadaan. berangan kan 'crazy stuff' sampai aku terikut. hehe.

time keja. time makan. time driving. walaupun kami saling xnampak tapi dia suka bayangkan seperti kami saling berada d sebelah. saling berada d depan mata. kononnye, same2 membace buku, tengok pc tapi aku tengok dia. kononnye, berkongsi 1 mug milo panas, saling suap menyuap tapi aku nak lebih. kononnye, dia tido dulu & aku hanya melihat dia tido. haha. memang mengarut yang indah. orang bunga2 memang macam ni kot. :P

suria pun buat hidup saya berbunga2.
sayang dia..

bunga ape la ek? hehe. :P

:: membilang hari.. ::

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...