Thursday, December 10, 2009

[ dia penyebabnye!! ]

arini aku rase jiwa aku lebih giler dari semalam. aku xsedar ape yang sedang berlaku. berbalik pada post aku sebelum ni, aku igat makhluk Tuhan 2 sekadar boleh trace aku nye blog rupe2nye dia dah hack aku nye email acc. automatik la dia tahu aku nye blog baru. sebenarnye malam selasa ari 2 sedang aku on9 email & facebook tiba2 je pop up kat skrin yang aku dah sign out. xpenah2 plak mcmni. pelik. aku plak bujet ade technical problem la, time2 2 jugak aku terus reset password email & facebook. on9 mcm biase. seminit dua lepas 2 aku dapat sms kutuk post dalam blog dari makhluk Tuhan ni. seyes, aku xbujet pun ia nye saling berkaitan aku cume bujet dia mmg giler teror je trace blog aku dari blogger.

nak d jadi cerita kejadian same berlaku lagi tengahari tadi. kebetulan plak aku mmg sedang menghadap pc. tiba2 pop up lagi kat skrin yang aku dah sign out dari email acc & automatik la facebook aku pun sign out. aku masuk password xlepas. jadi aku terus la reset balik password, rupe2nye mmg ade email lain dah hack aku nye acc. time 2 mmg rase nye semua darah yang ade ni dah naik ke muka sebab aku rase mcm kenal je alamat email yang hack aku. akhirnye baru la aku tersedar yang makhluk Tuhan ni penyebab kejadian2 pelik ini berlaku. tapi dah terlewat dah cik suria oii sebab dia berjaye delete friendster acc. aku mmg dah lame xbuka acc ni. kebetulan password email aku same dengan password friendster. dari selasa malam sampai la tenghari tadi. mase yang panjang untuk dia godam aku nye friendster acc. yela, dah aku xsedar dia hack jadi aku cume reset password email dengan facebook jela. selepas 2 juga aku terima sms yang menyakitkan dari makhluk Tuhan ni sekadar nak bagitahu yang betapa bijaknye dia kerana berjaya hack aku nye email acc. kejam kan dia?? betapa angkuhnye. aku xtahu la kenape la ade spesis manusia yang Tuhan dah bagi akal yang sempurna, perasaan ade belas kasihan boleh wat tindakan mcmni. sifat dengki, balas dendam je kot yang ade dalam hati dia. hitam betul hati dia. huh!.

aku kira bernasib baik sebab mase kejadian kebetulan aku mmg sedang on9. klau time aku xsedar sah2 dia delete semua acc yang aku ade. dia dajal kan ape2 aje asalkan boleh puaskan hati dia. seram memikirkan kemungkinan yang ade. rasenya mcm aku nak wat report polis time2 juga. arrrrghh!!! mmm mungkin silap pada aku sebab gune password yang lemah. makhluk Tuhan yang bijak cerdik ni boleh terpikir untuk gune password 2. fuh!. benda dah jadi xguna mengeluh. semua jadi pengajaran wat aku. aku xnak dah emosi menguasai diri aku sekarang. aku sedang banyak2 bersabar, beristighfar semoga Allah sentiasa melindungi orang2 yang teraniaya mcm aku ni. amin.


:: sekarang, aku berdiam dengan ape dia wat.. ::

3 comments:

mawar_berduri said...

dasyat gak mamat tu kan...
bley lak die cari...
nak kena bom dulu kot baru die tak
kaco Su .......

Mimie Haszmiza said...

apsal ade jugak makhluk camtu kat muka bumi ni...
pastu siap bangga lagi dapat hack email, fb, fs org lain..
org camtu campak ke laut je..
bagi jerung makan
*tetiba sy teremo pulak*
tukar password atau email yg susah die nak trace.
takpe sue..waht goes around comes around..
skrg ari die buat kat awak..
nanti satu ari die akan terima balik balasan.

[k.u.y.a] said...

ross : klau boleh bom, su dah bom dah. huhu.

mie : arap dia sorg je la. xkan ade lg manusia mcm ni lagi kat dunia ni. huhu.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...