Thursday, December 24, 2009

[ my vision board ]

ia adalah vision board aku. sejak aku tengok video the secret aku terus wat vision board ni. hampir setahun dah tertampal dekat kaki katil aku. setiap malam sebelum tido aku mesti tengok. vision board aku ni xla penuh sangat sebab sejak aku wat aku xpenah update2. xrajin nak tampal2 benda baru. kalau nak penuhkan dengan impian2 aku pun, rase nye xcukup la 1board. hehe.

"The Secret reveals the most powerful law in the universe. The knowledge of this law has run like a golden thread through the lives and the teachings of all the prophets, seers, sages and saviors in the world's history, and through the lives of all truly great men and women. All that they have ever accomplished or attained has been done in full accordance with this most powerful law. Without exception, every human being has the ability to transform any weakness or suffering into strength, power, perfect peace, health, and abundance. The Secret reveals the natural law that is governing all lives. By applying the knowledge of this law, you can change every aspect of your life.This is the secret to prosperity, health, relationships and happiness. This is the secret to life."

  • aku nak kan sebuah rumah yang agak luas laman nye. xperlu besar tapi selesa. dipenuhi dengan perabot yang simple je tapi cantik. tema hitam merah adalah wajib. xkisah la tema 2 hanya pada bilik@ dapur@ ruang tamu. angan ncik M, dia nak wat 1 pondok kecik depan rumah, kata dia petang2 boleh duduk2 ambil angin@ malam boleh kira bintang. aku wat cekodok dengan air kopi O ye. :P
  • time aku wat vision board ni aku suka sangat dengan laptop vaio merah tapi sekarang aku dah dapat pink lappy comey ni. aku lebih suka kan nye sebab ncik M yang tolong survey kan dan paling penting same dengan ncik M cuma dia warne putih. ^_^.
  • aku nak kan wang simpanan xkire la dalam bentuk mcmane pun jadi kuasa membeli aku xterhad. im shopaholic. hehe.
  • aku ade tampal pic siti nurhaliza. kononnye aku ni peminat fanatik la. haha. aku nak jumpa dia secara live. xla penting sangat. kebetulan aku jumpa pic dia. hehe.
  • bmw putih. kecik hati si comot merah kalau dia baca ni. aku suka kereta warne putih tapi ape2 pun aku mesti ada kereta warne merah dulu. boleh plak mcm 2 yek?
  • aku ni kuat makan jadi aku jumpa pic ceasar salad yang nampak sangat sedap & aku tampal kat vision board. ia mewakili makanan2 sedap sedunia. aku nak makan semua jenis makanan tanpa had. baru puas hati. kan kan kan. hehe. :P
  • aku teringin sesangat memanjakan diri aku kat spa bertaraf banyak bintang. xmoh la tahi bintang. barangan kosmetik yang terbaik. bak kata iklan Loreal, because im worth it. hehe.
  • majlis perkahwinan yang meriah dengan orang aku sayang. impian yang paling kerap lalu kat kepala aku sekarang. asik lalu je kan, bila nak jengah pun aku xtahu. huhu.
  • kalau aku dah kawin, aku nak cepat2 ade baby. hish2 anak sapa la gatai sangat ni. hehe. special nye kan, aku teringin sangat nak anak kembar seiras. mak cik ade dah yang kembar. so, potensi nak dapat kembar 2 ade. aku suke, aku suke. :P
  • and last but not least, aku nak mengerjakan umrah dan haji. Tuhan dah bagi aku macam2 rezeki, kebahagian. DIA xpenah lupakan aku. tanda aku bersyukur, aku nak sentiasa dekat dengan DIA. aku xnak lupakan DIA hingga akhir hayat aku. insyaAllah. amin.
'law of attraction'. aku percaya pada petikan 'what we think is what we get'. sebenarnya aku sedar banyak benda yang aku angan2 kan aku dah dapat. ada yang aku xtampal dalam vision board pun tapi aku selalu 'attract' benda 2 pada aku. aku dah set dalam otak aku. mungkin bukan dalam bentuk sama tapi serupa. 10tahun akan datang aku harap semua perkara & benda dalam vision board ni dah dapat aku penuhi. aku xkan putus asa dan sentiasa tawakal pada Tuhan. hanya Tuhan yang boleh penuhi permintaan aku. ^_^

:: marissa kalau tengok vision board aku xberkelip mata ::


5 comments:

Miss Layaleya said...

nk buat jgk la.. cam menarik je.. apa2 pn, smoga impianmu tercapai..
amin~

** igtkan letak gambo ct sbb nk kawin ngan dato' K gak.. hehehe:)

[k.u.y.a] said...

mekacih ya. patut wat ok, xrugi ape. chaiyok2!
*dato K minta simpang ye. :P

Mimie Haszmiza said...

sue awak bace buku the secrets n law of attraction ke? hehehehe
famee suka sgt la baca buku-buku self help camni.. smpai saya pun terjebak sekali.

[k.u.y.a] said...

su xbace pun, su tengok video je. cepat cikit paham. hehe. buku & video nye sangat bagus. awk pun kena wat vision board ni, letak kat umah baru nanti. hehe.

Mimie Haszmiza said...

wat vision board besar2...
gmbr tgh2 yg paling besar skali
gmbr famee boleh?
hihihih

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...