Monday, December 28, 2009

[ dia buat aku menangis ]

malam tadi. tepat 11.48mlm. dia hantar 'greeting card' melalui email aku. aku hanya boleh paste kata2 dia. dia betul2 buat aku terharu. terharu kerana kata2 dia. siap ade background music 2. huhu.

You made my world beautiful place to live in
Never knew how it happened or when..
You just came into my life and made it yours!

You only place on the whole wide world
Where I would live to be is... Beside you!

You are in my thoughts,
You are in my dreams..
And you are the reason for every smile I smile.

I love this feeling of love
and I live you for all that you are and all that you do..

I Love U !

Suria..

Terima kasih kerana kenangan hari ini, tak mungkin akan saya lupa sampai bila-bila. Ketika saya menulis ni pun, masih teringat kali pertama pandang Suria depan kedai sushi tadi. :) Rasa mcm masa tak bergerak sekejap. Saya minta maaf kalau ada kata2 saya yg tak berapa lancar, saya pun tak rancang atau sangka akan rasa mcm tu bila pertama kali teman Suria.

Mm.. Suria nampak cantik pakai spek tadi.


27/12/2009
Malek Faisal

:: sayu je tengok dia bila dalam keta nak balik ::

4 comments:

Miss Layaleya said...

OMG.. I'm speecless too.. wonderful.. I'm hepy 4U dear..

All d best!!! cpat kawen k~*

[k.u.y.a] said...

thanks ya. aku pun klau boleh xmoh tangguh ape2 dah tp ape2 pun kita hanya merancang.

Mimie Haszmiza said...

yayyyyy.....2010 tahun permulaan yg baik utk kawan2 ku..

[k.u.y.a] said...

yeah!! amin. ^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...