Thursday, December 10, 2009

[ tension. sori ]

tension. bengang. perasaan yang menyakitkan bila dapat sms dari sorang makhluk Tuhan ni mengutuk post dalam blog aku. arrghhh!!! dia masih boleh jumpa blog aku. eeeeee geram sangat2. giler bijak dia boleh trace blog aku ke aku yang dungu pasal dunia blogger ni???. aku memang xpenah kisah sape2 pun yang nak bace blog aku walaupun aku tahu xde yang menarik dalam blog aku ni. aku akui mmg aku penah mengenali makhluk Tuhan ni tapi dia dah xde kena mengena dengan aku. yang lepas biar la lepas. kenapa dia masih xhenti2 menganggu hidup aku?? aku xpenah benci dia sebab dia penah baik dengan aku. cuma aku dah xnak ade kaitan ape2 lagi dengan dia. dia masih xleh terima ke?? kenape perlu paksa2 aku?. menganggu aku d semua sudut yang dia boleh guna untuk menyakitkan hati aku. :(

semalam. seharian aku betul2 xde mood. takut. emosi terganggu. aku rase mcm makhluk Tuhan ni ade je kat sekeliling aku. korang tahu kan blog aku, cite hidup aku. dia dah bace diari hidup aku. aku rase mcm dia sedang memerhati aku. semalam seharian juga aku langsung xrespon apa2 pada ncik M. dia anggap aku marah dia, dia anggap aku sedang sedih sebab dia. mungkin luar je nampak ok tapi emosi aku betul2 ko. aku xnak d sebabkan emosi aku ni leh wat hubungan kami yang baru gigih nak membina tangga ni rosak dalam pembinaan. malam tadi aku tahan gak emosi aku sebab kesian kan dia. dia masih ade exam semalam. aku xnak sebab sikap aku leh wat dia 'down'. aku sentiasa nak berada d cc dia walaupun kami saling xnampak.

aku minta maaf pada kawan2 yang setia dengan blog aku. aku memang xbijak dengan dunia blogger ni. aku xtahu cara lain yang leh wat kawan2 aku selesa bblogger dengan aku. aku still nak keep in touch dengan blog masing2. ni nak kena private2 la. aku cube bertahan dengan ape yang ade selagi aku boleh bertahan. semoga Allah s.w.t sentiasa melindungi aku dari segala kata & perbuatan buruk. amin.

:: baiki mood arini dengan baju batik baru.. ::

3 comments:

cheqna said...

diganggu erk??

dah agak dah...

sabarlah dik oi..

tuhan nak uji la tu...

be strong ok

Mimie Haszmiza said...

sue pesan saya pada awak
jgn disebabkan org lain ,
perhatian pada dia terganggu jugak.
jgn biarkan emosi menguasai diri.
jgn babitkan dia yg tak bersalah dalam hal ni. nanti dia akan tertanya-tanya..sedangkan dia takde salah ape2 pun..
sy tau awak kuat..
jgn layan org macam tu k..
u go girl!

[k.u.y.a] said...

cheqna : thanks, sentiasa bsabar je ni. xpnah jmp makhluk mcm ni. menyakitkan!!

mie : su boleh giler tau jmp org mcm ni. cukup seksa tahan emosi. si dia arini baru su cite, kesian kat dia. syg dia. syg awk jgk ye mie. huhu.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...