Thursday, December 31, 2009

[ aku suka dia ]

kenapa aku suka ncik M? aku suka dia sebab..

  • kalau orang lain baru nak berkenalan. 2, 3 msg dah minta nombor hp. minta email untuk add ym tapi dia tidak. kelainan dia buat aku tertarik. aku ni kalau orang kejar2 aku lagi aku nak lari.

  • dia sangat sopan. bila dia bersms. dia akan guna kata nama saya, dia panggil aku dengan nama suria . setiap kali sms. tulisan penuh. skema. hehe.

  • aku jadi terpikat dengan ayat dia, "Mm, kalau nak ikutkan skarang pun org dah tanya bila nak kahwin. Tp saya lak tak jumpa sape2, asyik keje je. Agaknya saya ni jenis kahwin dulu baru dating ke bermesra ke. Which is bagus la mcm tu, tp tak ikut zaman yg byk terbuka ni..Perkahwinan ni ertinya org tu mencukupkan apa yg kita kurang. Diri kita pun mencukupkan kekurangan dia." ^_^

  • dia memang pendengar & pemerhati yang setia. kalau time aku bercerita, dia biarkan aku je bercerita. cerita yang aku taip la. kami kan hanya d alam maya je.

  • bila dia bercerita plak terutama pasal isu semasa@ buku2 yang dia baca. dia sangat serius. bersama-sama fakta yang panjang berjelar dia cuba juga terangkan pada aku. nampak dia matang dengan usia dia.
  • seorang yang caring. walaupun aku bagi tahu lama dah pasal budak umah kan berpindah untuk berkawin, dia sentiasa igat. selalu bertanyakan perkembangan. risau aku tinggal sorang2 nanti.
  • kami sama2 minat warna merah. banyak barang dia warna merah. termasuk la keta dia.

  • mata dia yang macam mata anak jepun buat hati aku rasa tenang. sejuk je.

  • dia sangat suka kucing, tandanya dia memang penyayang.

  • kampung dia pun sama dengan aku, ape lagi melaka la. senang ckit nak balik raya. hehehe.

  • dia banyak bercerita soal keagaamaan. sekurang2nya aku yakin dia adalah seorang lelaki yang baik. boleh bimbing aku & anak-anak aku ke jalan Allah swt. insyaAllah.
  • dia seorang yang ade visi & misi. dia ade target untuk dia capai dalam 10 ke depan. kerja, bisnes. means, ekonomi dia insyaAllah dah terjamin.

:: orang kalau dah suka, sepanjang2nya nak bagi tahu. ^_^ ::

4 comments:

Mimie Haszmiza said...

alololo...sweet
camtu nak buat entri jugak lah...kenapa sy suka fahmee..hihihih
tapi kena mandi dulu nih..nak lik kmpg dah..

[k.u.y.a] said...

hehehe. :P
mie, rasanya mcm2 nak tambah lagi. dah org tengah bunga2 menulis. mcmnni la. hahaha.

Mimie Haszmiza said...

mmg pun..teruskan....kalau org lain menyampah takpe....
sy ade je nak bace..
ya pun nak bace jugak tu...huhuhuh

[k.u.y.a] said...

thanks mie. u pun so sweet. huhuhu.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...