Thursday, December 31, 2009

[ entri terakhir 2009 ]

beberapa jam je tinggal masa untuk 2009 sebelum melangkah ke tahun baru, 2010. syukur alhamdulillah tak henti2 aku panjat kan pada Allah swt kerana dengan izinNya jua aku masih mampu bernafas d bumiNya yang indah ini. tahun 2009 akan aku tinggalkan dengan penuh kenangan pahit, manis. tahun yang menjadikan aku insan yang lebih baik, lebih bersyukur, lebih matang, lebih menghargai, lebih memahami & tentunya lebih bahagia. menutup tirai 2009 dengan pertemuan dengan satu2 orang paling lama aku admirer, ncik M & keputusan pengupgradedan jawatan yang aku tunggu2. kebahagian tak terhingga yang tak terungkap dengan kata2 biasa. Tuhan masih sayang aku walaupun aku selalu lupakan dia. insyaAllah, dengan hadirnya tahun 2010 ni. aku tekad menjadi insan lebih baik dari semua aspek. aku hanya manusia biasa yang mudah alpa, leka dengan dunia. sekurang2nya aku beri ruang pada diri untuk sentiasa belajar & baiki diri dari pengalaman. pengalaman yang tak ternilai harganya.

selamat tinggal 2009 yang penuh harapan &
selamat datang 2010 yang penuh dengan pelaksanaan. ^_^

:: melangkah ke umur 25 tahun ::

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...